- Missatges: 24
- Gràcies rebudes: 9
PRESENTACIÓ DAVID
- David
-
Autor del tema
- Fora de línea
- Membre junior
-
Less
Més
fa 15 anys 10 mesos #4619
per David
PRESENTACIÓ DAVID was created by David
Hola a tots!!
Em dic David Marginet, i fa uns quants anys navegava en IOM, quan erem 4 gats. Res comparat amb avui. El fet és que fa unes setmanes em vaig recordar que tenia un "barquito" al traster, i li vaig começar a treure la pols. Em vaig anar animant i el diumenge passat vaig anar al fòrum, a veure "in situ" l'ambient que heu anat creant durant aquests anys... La veritat és que vaig quedar molt impressionat de la quantitat de gent que sou regatejant i l'alt nivell que heu aconseguit. Vaig poder fer una mànega amb el permís de l'Òscar i el jurat amb el vaixell d'en Joan Conesa i la veritat és que al principi la idea era pendre contacte per primer cop després de 3 anys sense navegar, però desseguida em va ressurgir el meu esperit competitiu incontrolable i em vaig posar a competir com un més. Perdoneu si vaig molestar a algú en alguna maniobra...
La qüestió és que estic posant a punt el meu Widget (model antic) amb veles noves i espero estar a l'aigua en breu.
Moltes gràcies per la tan grata acollida, especialment a l'Òscar i a en Joan, i enhorabona per la feina tan ben feta que esteu fent amb la classe.
De veritat, enhorabona!!!!
Ens veurem aviat!!!!
David Marginet
ESP 84
PD: (Espero poder mantenir el meu antic número de vela)
Em dic David Marginet, i fa uns quants anys navegava en IOM, quan erem 4 gats. Res comparat amb avui. El fet és que fa unes setmanes em vaig recordar que tenia un "barquito" al traster, i li vaig começar a treure la pols. Em vaig anar animant i el diumenge passat vaig anar al fòrum, a veure "in situ" l'ambient que heu anat creant durant aquests anys... La veritat és que vaig quedar molt impressionat de la quantitat de gent que sou regatejant i l'alt nivell que heu aconseguit. Vaig poder fer una mànega amb el permís de l'Òscar i el jurat amb el vaixell d'en Joan Conesa i la veritat és que al principi la idea era pendre contacte per primer cop després de 3 anys sense navegar, però desseguida em va ressurgir el meu esperit competitiu incontrolable i em vaig posar a competir com un més. Perdoneu si vaig molestar a algú en alguna maniobra...
La qüestió és que estic posant a punt el meu Widget (model antic) amb veles noves i espero estar a l'aigua en breu.
Moltes gràcies per la tan grata acollida, especialment a l'Òscar i a en Joan, i enhorabona per la feina tan ben feta que esteu fent amb la classe.
De veritat, enhorabona!!!!
Ens veurem aviat!!!!
David Marginet
ESP 84
PD: (Espero poder mantenir el meu antic número de vela)
Please Entrada to join the conversation.
- Nacho Moya
-
- Fora de línea
- Moderador
-
Less
Més
- Missatges: 736
- Gràcies rebudes: 18
fa 15 anys 10 mesos #4621
per Nacho Moya
Replied by Nacho Moya on topic Re: PRESENTACIÓ DAVID
Hola, David
tú y yo nos hemos ya "carteado" y te di la bienvenida en ese momento.La reitero ahora y estoy seguro de que aprenderás y aprenderemos mucho navegando juntos.
Empieza a meter caña a ese widget para empezar a meter guerra en la próxima regata.
Nacho
ESP46
tú y yo nos hemos ya "carteado" y te di la bienvenida en ese momento.La reitero ahora y estoy seguro de que aprenderás y aprenderemos mucho navegando juntos.
Empieza a meter caña a ese widget para empezar a meter guerra en la próxima regata.
Nacho
ESP46
- Oscar
-
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Oscar March, IOMCAT 76
Less
Més
- Missatges: 1607
- Gràcies rebudes: 64
fa 15 anys 10 mesos #4624
per Oscar
Oscar March Lucas
IOMCAT 76
Replied by Oscar on topic Re: PRESENTACIÓ DAVID
pels que no coneixeu en David, us puc assegurar que es regatiste 100%...encara que sigui de Blanes.....
gran incorporacio! ...encara que sigui de Blanes.
t esperem trobar ben aviat a l aigua David.
Salut
Oscar
p.d: va ser en David Marginet qui em va enganxar amb els IOMs... ja fa quasi 4 anys!
p.d: al estiu fem una exhibicio a Lloret...pero tu ets de Blanes i....
gran incorporacio! ...encara que sigui de Blanes.
t esperem trobar ben aviat a l aigua David.
Salut
Oscar
p.d: va ser en David Marginet qui em va enganxar amb els IOMs... ja fa quasi 4 anys!
p.d: al estiu fem una exhibicio a Lloret...pero tu ets de Blanes i....
Oscar March Lucas
IOMCAT 76
- AET
-
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Simplemente regatista IOM
Less
Més
- Missatges: 1384
- Gràcies rebudes: 68
fa 15 anys 10 mesos #4626
per AET
Del LINTEL 2...al V8 y al ICEPICK
Replied by AET on topic Re:PRESENTACIÓ DAVID
Que sigui de Blanes, no es cap demerit. Jo vaig apendre molt de la Gent del Club de Vela Blanes, del Dr Masip, del Joan i Humbert Costas etc...
Eren els mes capdevanters, i estic segur que en David retrovará molt rápidament el seu forat entre nosaltres.
Encara que el Widget sigui antic, me sembla que l'unic que ha variat es la coberta, així que tens un vaixell Campió del Mon a Marsella, i sots Campió a Brabados... així que amb unes veles noves... ¡¡¡A FER PRIMERS!!!
Benvingut.
Eren els mes capdevanters, i estic segur que en David retrovará molt rápidament el seu forat entre nosaltres.
Encara que el Widget sigui antic, me sembla que l'unic que ha variat es la coberta, així que tens un vaixell Campió del Mon a Marsella, i sots Campió a Brabados... així que amb unes veles noves... ¡¡¡A FER PRIMERS!!!
Benvingut.
Del LINTEL 2...al V8 y al ICEPICK
- Oscar
-
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Oscar March, IOMCAT 76
Less
Més
fa 15 anys 10 mesos #4628
per Oscar
Oscar March Lucas
IOMCAT 76
Replied by Oscar on topic Re:PRESENTACIÓ DAVID
el meu cotxe quan passa per Blanes es disparan els seguros de les portes.
Oscar March Lucas
IOMCAT 76
- Oscar
-
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Oscar March, IOMCAT 76
Less
Més
fa 15 anys 10 mesos #4629
per Oscar
Oscar March Lucas
IOMCAT 76
Replied by Oscar on topic Re:PRESENTACIÓ DAVID
si fos de Lloret..... seria mes guapo
Oscar March Lucas
IOMCAT 76
Moderadors: ernest
Temps de càrrega de la pàgina: 0.294 segons