- Missatges: 4
- Gràcies rebudes: 0
Informacio i dubtes
- cmv
- Autor del tema
- Fora de línea
- Nou membre
-
Less
Més
fa 17 anys 10 mesos #105
per cmv
Informacio i dubtes was created by cmv
Hola,
soc soci del Cmv de Barcelona i estic molt interessat amb les activitats que feu . M\'agradaria poder contactar amb algu de l\'organitzacio o almenys saber si teniu algun local o lloc de trobada per poder informar-me respecte aquestes preguntes:
Per poder afegir-me aquests aquests entrenaments que feu al Forum cal ser regatista?
Per ser regatista cal tenir un veler IOM ( marca Bartock o l\'altre que surt en l\'enllaç)?
Puc ser regatista amb un altre veler ? A part de les caracteristiques fisiques del vaixell quines caracteristiques de radio control i motor ha de tenir?
Aquests velers que surten a la Web son molt cars i he trobat altres marques... potser coneixeu alguna botiga especialtzada i que tinguin de segona ma?
En fi
agrairia que algu em dones un cop de mar....
salut
Pere
cmv
soc soci del Cmv de Barcelona i estic molt interessat amb les activitats que feu . M\'agradaria poder contactar amb algu de l\'organitzacio o almenys saber si teniu algun local o lloc de trobada per poder informar-me respecte aquestes preguntes:
Per poder afegir-me aquests aquests entrenaments que feu al Forum cal ser regatista?
Per ser regatista cal tenir un veler IOM ( marca Bartock o l\'altre que surt en l\'enllaç)?
Puc ser regatista amb un altre veler ? A part de les caracteristiques fisiques del vaixell quines caracteristiques de radio control i motor ha de tenir?
Aquests velers que surten a la Web son molt cars i he trobat altres marques... potser coneixeu alguna botiga especialtzada i que tinguin de segona ma?
En fi
agrairia que algu em dones un cop de mar....
salut
Pere
cmv
Please Entrada to join the conversation.
- Oscar
-
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Oscar March, IOMCAT 76
Less
Més
- Missatges: 1607
- Gràcies rebudes: 64
fa 17 anys 10 mesos #106
per Oscar
Oscar March Lucas
IOMCAT 76
Replied by Oscar on topic Re:Informacio i dubtes
Hola i benvingut al nostre forum!
penso que la millor manera per contestar a totes les teves preguntes es que un diumenge t acostis al Port Forum, zona de banys i vegis els vaixells per tu mateix, preguntis als patrons que son una colla molt extrovertida i amable i de ben segur que podras fer un tast d algun dels vaixells.
ah, no cal ser regatiste. cal tenir ganes de provar ho i prou.
anima t a venir aquest diumenge!
tens un link amb el nostre calendari pero estem tots els primers diumenges de mes.
t hi esperem
Oscar
penso que la millor manera per contestar a totes les teves preguntes es que un diumenge t acostis al Port Forum, zona de banys i vegis els vaixells per tu mateix, preguntis als patrons que son una colla molt extrovertida i amable i de ben segur que podras fer un tast d algun dels vaixells.
ah, no cal ser regatiste. cal tenir ganes de provar ho i prou.
anima t a venir aquest diumenge!
tens un link amb el nostre calendari pero estem tots els primers diumenges de mes.
t hi esperem
Oscar
Oscar March Lucas
IOMCAT 76
- cmv
- Autor del tema
- Fora de línea
- Nou membre
-
Less
Més
fa 17 anys 10 mesos #107
per cmv
Replied by cmv on topic Re:Informacio i dubtes
m0ltes gracies per la invitacio...
aquest diumenge crec que no podre...
estare a l\'aguait a veure quan es la propera el mes d\'abril suposo...ara
si hi ha gent entrenant em passare... es aixi ? entreneu normalment aqui?
ciaociao
Pere
aquest diumenge crec que no podre...
estare a l\'aguait a veure quan es la propera el mes d\'abril suposo...ara
si hi ha gent entrenant em passare... es aixi ? entreneu normalment aqui?
ciaociao
Pere
- Oscar
-
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Oscar March, IOMCAT 76
Less
Més
- Missatges: 1607
- Gràcies rebudes: 64
fa 17 anys 10 mesos #108
per Oscar
Oscar March Lucas
IOMCAT 76
Replied by Oscar on topic Re:Informacio i dubtes
llastima que no puguis venir aquest diumenge.
per veure el calendari de proves del circuit com altres regates pots trobar ho en el link que tens a l esquerra de la web.
els entrenaments...?
son una mica per lliure, pero els convoquem atraves del forum i sovint son al parc forum els dissabtes al migdia...aprox
pero tambe anem a entrenar a st. feliu, pel maresme....
pero no m agradaria que pensis que som un grup de professionals de la vela. no es aixi, hi ha un munt de perfils molt diferents, mes i menys professionals pero sempre en un marc molt esportiu i la premisa del primer es navegar
Oscar
per veure el calendari de proves del circuit com altres regates pots trobar ho en el link que tens a l esquerra de la web.
els entrenaments...?
son una mica per lliure, pero els convoquem atraves del forum i sovint son al parc forum els dissabtes al migdia...aprox
pero tambe anem a entrenar a st. feliu, pel maresme....
pero no m agradaria que pensis que som un grup de professionals de la vela. no es aixi, hi ha un munt de perfils molt diferents, mes i menys professionals pero sempre en un marc molt esportiu i la premisa del primer es navegar
Oscar
Oscar March Lucas
IOMCAT 76
- cmv
- Autor del tema
- Fora de línea
- Nou membre
-
Less
Més
fa 17 anys 10 mesos #110
per cmv
Replied by cmv on topic Re:Informacio i dubtes
Ei que tal,
soc Pere.
Escolta he intentat registrar-me al forum pero despres no he pogut entrar...
Volia penjar un anunci de qui es venia algun...
L\'albert es ven un que a mi ja em va b pero hauria d buscar mastil , caps etc...
en fi
ja xarrem
Pere
soc Pere.
Escolta he intentat registrar-me al forum pero despres no he pogut entrar...
Volia penjar un anunci de qui es venia algun...
L\'albert es ven un que a mi ja em va b pero hauria d buscar mastil , caps etc...
en fi
ja xarrem
Pere
- Joan Conesa
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 318
fa 17 anys 10 mesos - fa 15 anys 2 mesos #111
per Joan Conesa
Replied by Joan Conesa on topic Re:Informacio i dubtes
Last edit: fa 15 anys 2 mesos by Joan Conesa.
Moderadors: ernest
Temps de càrrega de la pàgina: 0.318 segons