Presentacio Ricard Rojo

Més
fa 14 anys 2 mesos #8893 per rrojo
Hola a tots, em dic Ricard Rojo, de Barcelona, pero estiuejo a Tamariu, alla vaig començar la meva afició als vaixells de vela a RC, kyosho y Tamiya, i vaig engrescar al Josep Maria Sanchez, que li va encantar i va passar dels vaixells de "joguet" i es va comprar un IOM directament, i ara es ell qui m'ha enredat a mi.
He comprat un Vektor nou al Toni Espada, construit per ell, crec que es el primer que fa.
El dia 22/10 vaig anar al canal olimpic, a un entrenament, tot perfecte, ja ting ganes de regatejar.

Ara ting un vaixell nou, i no se que haig de fer per donar-me d'alta per competir.
Alguna ajuda?

Please Entrada to join the conversation.

Més
fa 14 anys 2 mesos #8894 per Oscar
Replied by Oscar on topic Re:Presentacio Ricard Rojo
Hola Ricard, soc l Oscar, Benvingut a IOMCAT!
imagino que vindras a la setmana Catalana de Vela que farem al Canal Olimpic.
el que necessitaras es:
llicencia Federativa. ho has de tramitar via del teu club, en aquest cas Tamariu. trigaran uns dies en tenir la tarjeta fisicament, pero un cop la tinguis tramitada m ho dius i jo demanare un certificat a la FCV.

numero de vela.
aixo ho dona velarc.es
vas a la web, a l esquerra "Afiliarse" i despres "numeros de vela" busques quin numero de vela t agrada que estigui lliure. els que estan en minuscules el 31 de desembre quedaran lliures si l actual propietari no fa efectiu el pagament.
dintre tambe de "Afiliarse" podras donar te d alta via un formulari.
-la meva recomanacio es que busquis un numero, el dibuixis a les veles i prou. a finals de desembre et poses en contacte amb velarc.es

finalment, soci de l associacio IOMCAT de vela Radiocontrol.
es un pagament a principis d any de 30 euros, el Sr Tresorerem corretgira, pero com que estem a final d octubre deixarem sense carrec el que queda d any.
sent soci de IOMCAT, tindras dret a participar a les regates ques es fan al calendari Catala, i acces a tota la web, que aixo ja ho tens activitat.
pero aquest darrer punt, en el seu moment el nostre Tresorer, Nacho Moya ja us informara.
Ricard, res mes et deixo el meu telf 670845555 i el meu mail es iom@vela.cat

Oscar march
Secretari "General" de la classe IOMCAT

Oscar March Lucas
IOMCAT 76

Més
fa 14 anys 2 mesos #8897 per uri
Replied by uri on topic Re:Presentacio Ricard Rojo
Benvingur Ricard, t'ho passaraàs molt bé!

Més
fa 14 anys 2 mesos #8898 per rrojo
Replied by rrojo on topic Re:Presentacio Ricard Rojo
Moltes Gracies, ja he contactat amb el club nautic de tamariu per que hem tramitin l'alta federativa

Més
fa 14 anys 2 mesos #8900 per Oscar
Replied by Oscar on topic Re:Presentacio Ricard Rojo
ok Ricard, em poso en contacte amb la fede per la teva llicencia.

Oscar March Lucas
IOMCAT 76

Més
fa 14 anys 2 mesos #8904 per JUANJO PEDEMONTE
Ricard, asi me gusta, rapido y decisorio... . Estoy seguro que lo pasaras bien en la flota IOM y te
sorprenderas de la evolucion tecnica que conseguiras; fue mi caso.
Espero que los "bajoampurdaneses" nos montemos algunas sucadetes por la zona ..... .
BIENVENIDO !!! :)

Moderadors: ernest
Temps de càrrega de la pàgina: 0.354 segons