Un de nou desde Banyoles

Més
fa 12 anys 1 mes #14999 per nauus.cat
Bon dia a tots, hem presento amb cuatre paraules:

Soc mallorquí però banyolí d'adopció, hem dedico a la fusteria nàutica, construim petites embarcacions i kayacs de fusta-epoxy i el món del radio control no hem ve de nou. Entre altres fa molts d'anys vaig disfrutar amb un trimarà procedent d'uns planols de la revista RC model.

Us vaig veure navegar al saló nàutic i hem va agradar molt la clase, la tecnología dels bucs i el fet de ser una clase oberta.

Tinc prou material RC per afrontar una construcció i hem fa gracia probar de fer-me algún model de la clase IOM en fusta. Investigaré una mica en el foro que segur hi ha la informació que necessito. Però parofito per llançar una pregunta, quins planols hem recomanau?

Apa salut i a veure si d'aquí a poc navegam a l'estany (no se si estarà prohibit o no)

Antoni Vidal Nadal
www.nauus.cat

Please Entrada to join the conversation.

Més
fa 12 anys 1 mes #15000 per Tivic
Replied by Tivic on topic Re: Un de nou desde Banyoles
Bon día Antoni;

Sóc el Secretari de la classe IOM, hem fa molta il·lusió saber que hi ha un banyolí interessat en la nostra classe.

El dissabte estarem a Roses fent la VIII TRAMUNTANA CUP, per si vols venir-nos a veure.

Per altre banda tenim varis patrons que tenen fantastics barcos de fusta i van molt bè!!, per aixo t'animo a tirar endevant a construir-lo i venir a navegar amb nosaltres...

Si parles amb l'Antonio Espada, et podrà explicar el que necessitis dels barcos fets amb fusta..

Ja es va navegar a l'estany, pero ara esta un pel complicat, pero si tu t'animes, podem tornar a intentar-ho!!

Per qualsevol cosa que et pugui ajudar, només tens que dir-ho!!!

Benvingut i espero veure't aviat.

Esteban Ferres
ESP 900 / 42 / xxx

Lintel MMX / AQUA

Més
fa 12 anys 1 mes #15001 per nauus.cat
Dons si la feina hem deixa, intentare ser a roses.
Ja se de bona tinta que la vela a l'estany està complicat.
Gracies per el consells

Més
fa 12 anys 1 mes #15002 per AET
Replied by AET on topic Re: Un de nou desde Banyoles
T'he enviat un correu privat.
T'arribara com AET, que son les meves inicials Antonio Espada.
Lo que necesitis, m'ho dius.

Del LINTEL 2...al V8 y al ICEPICK
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nauus.cat

Més
fa 12 anys 1 mes #15003 per JUANJO PEDEMONTE
Hola Nauus !! Bienvenido al foro. Hoy por hoy, si quieres regatear en flota los IOM es la unica clase con programa y organizacion solida.
Pero te advierto que es una clase muy dura. :woohoo:
Seria fantastico que se formara en Gerona una flota fija, para poder compartir calendario . Como puedes ver navegamos en Roses, St.Feliu y Palamos, todos muy buenos campos de regata y nos apena que no hayan "locales" que nos acompañen. (Excepto Toti).
A tu disposicion para cualquier cosa.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nauus.cat

Més
fa 12 anys 1 mes #15004 per nauus.cat
Gracies als dos pels consells. Dissabte m'acostare a roses per veure con es una regata. M'entusiasme el disseny naval i penso que la IOM permet evolucionar en aquest sentit

Moderadors: ernest
Temps de càrrega de la pàgina: 0.314 segons