Un de nou desde Banyoles

Més
fa 12 anys 1 mes #15005 per Oscar
Replied by Oscar on topic Re: Un de nou desde Banyoles
ALOHA NAUUUS!
a Banyoles varem fer una regata fa 3 anys a finals de setembre.
es va fer un cop i no ens van posar gaires problemes. el fet es que el club no hi ha seccio de vela pero amb la teva incorporacio de ben segur que el club s ho miraria amb uns altres ulls.
va ser una jornada genial, tinc molt bon record.
amb els teus coneixements segur que tindras el vaixell enllestit en poc temps.

som hi1 i a buscar un disseny que en trobaras

Oscar

Oscar March Lucas
IOMCAT 76
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nauus.cat

Please Entrada to join the conversation.

Més
fa 12 anys 1 mes #15006 per nauus.cat
Bones Oscar

No sabia que n'havieu fet una de regata a l'estany. Però no crec que la meva presencia faci res per acelerar el tema de la vela a l'estany, ja s'hi està treballant però la burrocracia pot ser molt lenta si vol.

L'Antonio Espada ja m'ha orientat en questió de dissenys, deixeu-me fer unaltre pregunta. Quina lectura, enllaç, blog hem recomenau a més de la normativa? Pot ser en anglés. M'agradaria veure i llegir més sobre els aparells i sistemes de control que feu servir.

Penso que per començar pot ser que un disseny de pantocs vius pot ser una bona opció per tenir un veler en actiu en un temps breu. Com ho veis?

Més
fa 12 anys 1 mes #15007 per Emilio Gonzalez
Aqui va una pagina que siempre me parecio interesante. Espero que te ayude.

Un saludo

www.onemetre.net

Més
fa 12 anys 1 mes #15008 per nauus.cat
He trobat un disseny construit amb pantoc viu que sembla ràpid de construir. Del mateix dissenyador que el Goat com m'ha recomentat Antonio Espada.

Que vos sembla el Paper Climp ?

Més
fa 12 anys 1 mes #15009 per uri
Replied by uri on topic Re: Un de nou desde Banyoles
En primer lloc benvingut, sregur que t'ho passes molt bé!!!

En quant al diseny que proposes, si que sembla "fàcil" de fer pero en quant a prestacions, "a priori" no pinta gaire bé...

Jo buscaría un diseny més actual (segur que l'Antonio t'ha passat dissenys actuals) i així ja et servirà per regatejar amb opcions.

benvingut!

Més
fa 12 anys 1 mes #15010 per nauus.cat
Dons del mateix dissenyador, Frank Rusell recomenat per l'Antonio, tenc el Goath que sembla una mica més actual.

Pot ser una bona idea fer una versió amb els "standarts actuals" feta amb pantocs vius i una tècnica ràpida.

Moderadors: ernest
Temps de càrrega de la pàgina: 0.291 segons